FORENINGEN

Ny kompositionsmusik og unge talenter – fra klassisk til jazz

Musikforeningen Korsør Koncerterne har til formål at øge interessen og forståelsen for musik. Foreningen, der er hjemmehørende i Slagelse Kommune, afholder koncerter med professionelle musikere i en genremæssig spredning fra klassisk til jazz, ligesom foreningen har fokus på og ser det som sin opgave at præsentere ny kompositionsmusik og unge talenter.
Foreningens koncerter finder fra 2024 sted i Kulturhusets lokaler i Korsør. Foreningen præsenterer dygtige solister og ensembler under gode og intime forhold i en koncertrække med otte til ti årlige arrangementer.
Koncerterne finansieres gennem medlemsbidrag, indtægter fra billetsalg og støtte fra Slagelse Kommune, Statens Kunstfond, Solistforeningen og lokale sponsorer.

Følg foreningens aktiviteter på Facebook
Se alle foreningens koncerter HER

Alle koncerter sættes løbende til salg gennem billetportalen PLACE2BOOK. Få rabat og køb dit medlemskab for 2024 HER

Læs Korsør Koncerternes vedtægter HER